Már kisgyerek korom óta a helikopteres repülés rabja vagyok, persze akkoriban ez a rajongás kimerült annyiban, hogy a börgöndi repülőnapokon minden egyes helikopterbe beültem és amikor bemutató volt a kordonon lógva figyeltem az eseményeket.

Ahogy teltek múltak az évek egyre több helikopteres megmozduláson voltam jelen, megfordultam a szentkirályszabadjai, budaörsi és pozsonyi repülőnapokon is, illetve rendezvényeken kívül is felkerestem a gépeket.

Helyemet a magyar repülésben a Kamov Ka-26-os helikopterek mellett találtam meg, nagyon egyszerű okból, ez a legelterjedtebb típus hazánkban ezért igen könnyű megtalálni. Nagyon sokat repültem a típussal, rengeteget fotóztam, videóztam.

Fotózással és kamerázással 2006 óta foglalkozom, mert annyi érdekes dolgot láttam, hogy vétek lett volna nem megörökíteni ezeket az utókornak. Azóta folyamatosan fejlesztem a fotós-videós felszerelésemet és természetesen a tudásomat is igyekszem csiszolni. Főként a videó áll közel a szívemhez, mert a repülős-helikopteres élmények nagyon nagy százalékát a hanghatások teszik ki, valamint a dinamikus mozgások, amit csak a videó adhat vissza.

Jelenleg repülőgép szerelőnek tanulok, persze nem fogom beérni annyival, hogy csak szereljem a masinákat, fő célom az hogy helikopter pilóta legyek.

Régi vágyam volt, melyre több éves minőségi fotós és videós munkám elismeréséül lehetőséget kaptam, hogy a csapatban kipróbálhassam magam a katonai helikopteres repülés megörökítésében is.

Légi Huszárok SzolNok

vagy akár:

Az MH Kiss József 86. Helikopterdandár repterének ICAO kódja. Az ICAO az ENSZ repüléssel foglalkozó szerve.

Támogatóink


Tárhely és domain szolgáltatónk:

Domain-Tárhely.net.

Az LHSN.HU weboldal és szerkesztősége politikai irányzatoktól, nézetektől elhatárolódik, azoknak anyagi támogatást nem nyújt és azoktól támogatást nem kap és nem fogad el. A megosztott tartalmak kizárólagosan valóságtartalmuk alapján kerülnek fel oldalunkra, tekintet nélkül a forrás politikai elhatárolódásától.